Quero observar a opnião de todos! Me digam! Como surgiu a matéria?

Então gente, eu também fico pensando, e resolvi coletar opniões de todos, para ver o que as pessoas que ficam paradas pensando nisso tem a dizer.

Como surgiu a matéria que estava ali concentrada antes do hipotético Big Bang?

Comments

• Lei de Lavoisier

Os estudos experimentais realizados por Lavoisier levarono a concluír que, nunha reacción química que se procese nun sistema fechado, a masa permanece constante, ou sexa, a suma das masas dos reactivos é igual á suma das masas dos produtos:

Asi, por exemplo, cando 2 gramos de hidróxeno reaccionan con 16 gramos de osíxeno verificase a formación de 18 gramos de agua; do mesmo modo, cando 12 gramos de carbono se combinan con 32 gramas de osíxeno ocorre a formación de 44 gramos de gas carbónico.

A través de seus traballos, pudo enunciar unha lei que ficou coñecida como Lei da Conservación das Masas ou Lei de Lavoisier:

"Nunha reacción química que ocorre en sistema fechado, a masa total antes da reacción é igual á masa total após a reacción".

ou,

"Nunha reacción química a masa se conserva porque non ocorre creación nin destrución de átomos. Os átomos son conservados, eles apenas se rearranxan. Os agregados atómicos dos reactivos son desfeitos e novos agregados atómicos son formados".

Ou ainda, filosoficamente falando,

......................☻:*¨¨¨*:☻......☻:*¨¨¨*:☻.......................

"Na natureza nada se cria, nada se perde, todo se transforma".

......................☻:*¨¨¨*:☻.......☻:*¨¨¨*:☻........................

O que hoxe pode parecer evidente, nin sempre o foi. Queimandose magnesio, científicos anteriores a Lavoisier observaban un aumento de masa, encanto que, queimando xofre, notaban unha perda de masa. Coubo a Lavoisier, percibindo que eses ensaios deberían ser feitos en sistemas fechados, esclarecer que as diferenzas de masas eran devidas á absorción ou liberación de gases durante as reaccións.

Actualmente sabemos que a lei de Lavoisier como inicialmente foi proposta non se verifica. É posíbel a perda de masa no decurso de unha reacción liberandose enerxía (fenómeno explicábel pola teoría da relatividade). O que se deberá verificar sempre é a primeira lei da

• Esta é uma das perguntas que os físicos tentam responder com a teoria do Big Bang.

No início, o que tinha no Big Bang? A temperatura era tão alta que as partículas subatômicas (bárions, quarks e elétrons) não se uniam em prótons, nêutrons e elétrons. Depois que o Universo começou a esfriar, a energia livre caiu e formaram-se os primeiros prótons e nêutrons, e os primeiros átomos de hidrogênio, em um processo chamado de "nucleossíntese".

• Apesar do nome, big-bang não foi uma explosão,e sim a expansão rápida do universo com toda a matéria de que ele é formado.

Sei que não estou respondendo sua pergunta (ninguém tem esta resposta ainda), mas quero reparar este equívoco muito comum.

• Opção 1: ela sempre existiu.

Opção 2: passou a existir do nada.

Opção 3: o hipotético Deus surgiu do nada e criou a matéria do nada.

Opção 4: o hipotético Deus sempre existiu e criou a matéria do nada.

Acho um desperdício inventar algo q talvez nem nunca existiu para explicar algo q temos certeza q existe.

• ja pensei nisso e hoje vejo que não adianta pensar nisso, ate porque dizem ter havido um big bang, mas que materia ocasiono o mesmo, pois para toda explosão, algo tem de explodir e dai sim vir uma nova coisa(universo).

• pra falar a verdade , eu nao sei!! mas so sei q demorou muito tempo para a fazer!

Sign In or Register to comment.