Boa tarde, Celebs! =) como é bom acordar tarde, né?!?
──────────────────♥──────────────────
→ Bεıjıηhσs!
Update:!Publicate querida!
La Usurpadora (Deceptions) is a Mexican romantic drama telenovela produced by Salvador Mejia Alejandre and originally broadcast on Canal de las Estrellas from February 9, 1998 to July 24, 1998. It was based on La Intrusa, a novela originally broadcast in Venezuela which was its self a remake of Radio Caracas Television's 1971 telenovela La Usurpadora which starred Marina Baura and Raul Amundaray. It starred Gabriela Spanic and Fernando Colunga. This was one of the last telenovelas to feature Libertad Lamarque, who here portrayed the character of Abuela Piedad Bracho. The show's premise revolves around a pair of twin sisters who were separated when they were young, and as adults the younger sister is forced to act as a "replacement" for her wealthy twin who wants to temporarily leave her husband and his family to enjoy a life of luxury with multiple lovers. The telenovela had huge success in Mexico and has been exported and ported to various langua
Comments
Que menino sortudo! Eu estudo de manhã e tenho que acordar todos
os dias umas 06:00hrs. Tipo... é horrível.
Eu tomo banho e vou pra escola, chego lá ainda morrendo de sono
só depois do intervalo que eu acordo e saco oque tá "acontecendo", sakpaksa'
Eu não sei qual é pior, estudar de manhã ou estudar atarde.
Tipo, atarde você vai com aquele solzão quente e pa.
E de manhã você tem que acordar cedo e pa, sakpskapskas'
Beijos. ;*
Boa tarde, Kurt!
Mesmo não tendo aula hoje, acordei as 8:15, acostumei a acordar cedo. T_T'
Realmente o sono é uma grande benção de Deus em nossa vida. Por falar nisto, confira estas matérias que falam justamente sobre esta questão:
Seu sono está em dia?
http://www.caixadedicas.com/2010/05/seu-sono-esta-...
Sono e volante: Combinação perigosa
http://www.caixadedicas.com/2011/02/sono-e-volante...
Concordo plenamente, gostei do avatar!
Eu acordei cedo hoje, 7:00.
boa tarde =D
mas eu acordei cedo,agora q to estudando de manhã eu só consigo acordar cedo