Em quanto tempo em média eu consigo aprender um idioma indo para um país que se fala esse idioma?

digamos que eu queira ir para frança mais nao sei nada de frances....

em quanto tempo, mais o menos, eu consigo aprender frances (básico para se comunicar) indo para esse país?

vlw

Comments

  • Em 3 meses você aprende a falar quase tudo.

  • Eu fui morar na Argentina e com 2 meses eu já estava fluente!!

  • O francés é un idioma difícil. O meu tío tardou moitísimo tempo pero non sei canto. E pasouno moi moi mal porque non entendía. El foi pra Corse, e acolá o francés é máis fácil de entender. E aínda así, foille moi difícil.

    Pero se ti vas pra Galicia, eu penso que nunha semana xa podes falar a lingua galega.

    O galego é o idioma irmán do portugués. Descenden da misma lingua e ámbalas dúas teñen o mesmo pasado! As cantigas de amigo son as máis resaltadas na época medieval.

    Saúdos.

  • Depende da lingua e seu nivel,por exemplo frances,vc deve inicar um curso aqui no brasil primeiro,mas por quê?simples para nao se perder lá,e mesmo vc indo a um pais e ficar uns 5 meses por exemplo,vc pode entender bem,aumentar sua audição e pronuncia,mas mesmo assim em vocabulario vai faltar bastante,por isso eu recomendo,faça uns 6 meses no brasil primeiro ai sim vai ao pais que fala a lingua e mesmo assim não cancele o curso no Brasil,pois para ficar fluente fluente mesmo,vc deve conhecer tudo da lingua,até +

  • olha eu aprendi espanhol sozinha com 6 meses,vc estando no país deve aprender mais rápido pois terá muito mais contato com o idioma.Boa sorte :)

Sign In or Register to comment.